fredag 28 oktober 2011

Friday

Arbetsveckan gick i rasande tempo.
Nu väntar en helg av lugn och ro.
Skall bara göra saker som är bra för kropp och själ har jag bestämt.
Ett måste har jag dock.... bilbesiktning i morgon (ja, på en lördag).Om bilen får en OK stämpel är det väl nytta för
kropp och själ. Om inte.... :-(

Ryktet går att det skall bli fint väder i morgon.
Då skall ga ge mig ut i skogen och plocka  sådant jag kan
behöva till kommande juldekorationer.


Jag bloggar på Pyssloteket idag.
Här är kortet jag gjort, vill du veta hur jag gjort
får du klicka här.






5 kommentarer:

Susy sa...

Vilket super vackert kort!

Ha nu en toppen helg!

KRAMIS SUSY

Katarina sa...

Det här kortet är också så otroligt snyggt. Hoppas du får en skön helg så du kan ladda batterierna. Kram kram

Ninni sa...

Du har gjort ett riktigt vackert kort. Jag gillar ditt färgval och vikningen är verkligen kul. Snygg kant har du också gjort.

Kram

Pysselpalatset sa...

halloj, som vanligt outstanding.... härliga färger... kram j

Pysselpalatset sa...

bara en liten länk till en helt fantastisk pysslartjej... www.marthescorner.blogspot.com