söndag 2 oktober 2011

Tack för senast

Vaknade med en sjuk lust att skapa.
Dagens planer blev ändrade därför fick jag helt plötsligt
tid över till annat :-).
Inte illa, eller hur?
Så det blev ett Tack för senast kort.

 Insidan:
Jag dammade av mina Promarker pennor
som jag aldrig annars använder
(är sjukt dålig på att färglägga med dom).
I fredags när jag var på Pyssloteket köpte jag
i och for sig två nya... då hade jag detta
kort i huvudet.
Snabbt enkelt och rent kort.

Ha en underbart härlig söndag,
det skall jag!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Jisses vad läckert, det måste jag pröva idag. Superdupersnyggt kort. Gillar det mycket. Ha en bra dag. Kram kram

Jenny sa...

Läckert, du får det att låta så enkelt & lätt :)
Ser hur proffsigt ut som helst.
Kram Jenny

Ninni sa...

Jättesnyggt gjort. Vilken vacker blomstämpel.

Kram