söndag 11 december 2011

Tredje advent

Börjar med att be om ursäkt för att bloggen är så tråkig.
Tiden och orken är lite knapp för tillfället.

Idag skall jag inte gå utanför ytterdörren (hoppas jag).
Ska bara såsa omkring och pyssla med lite av varje.
Vad gör ni andra denna tredje advent?


Den här julgruppen gjorde jag till första advent.
Nu har hyacinten slagit ut så om några dagar
måste jag köpa nya.
Julgruppen är nerstoppad i ett ommålat loppisfynd.


I morgon visar jag ett julkort, hoppas du kickar in då.
Trevlig advent!

2 kommentarer:

Katarina sa...

Din blogg är inte tråkig. Det går inte att vara på topp jämt. Vi är glada när det blir en uppdatering. Det är inte kvantiteten som räknas utan kvalitén, så det så. Kramelikram

Katarina sa...

Glömde skriva att din julgrupp är bedårande. Så otroligt fin.