fredag 2 mars 2012

Armband

Igår var jag ledig, så härligt med en extra dag ledigt.
För länge sedan fick jag ett armband av min vän
tillika frisör.
Ett armband jag älskat och använt mycket.
Jag ville redan då ha fler men jag tycket att dom
var för dyra att köpa.
Så när jag fick beskrivningen på hur man gör ett
likadant av Anna-Karin och Carina
blev jag så sugen att prova att göra ett eget.
Sagt och gjort, igår så letade jag bland mina pärlor med tillbehör.

Fick ihop ett armband, så här blev det.


Nu skall jag göra ett par till, måste bara komplettera
med lite mer pärlor.

Trevlig helg!

6 kommentarer:

Susy sa...

Underbart snyggt!

KRAM SUSY

Katarina sa...

Åh vad underbart snyggt, sånt vill jag också göra. Trevlig helg. Kramelikram!

Curlingmor sa...

Snyggt till en snygg tjej.....men du vill du inte dela med dig av beskrivningen ?
Kram på dig och ha en bra Lördag

Mitt Pyssel Å Hem sa...

Nina -jag fick beskrivningen i handen. Men jag sökte också på youtube (wraparmband och wrapbracelet). Kram

Pysselpalatset sa...

åh så himla vackert... kan man beställa???? kram j

Daggan sa...

Hej på Dig! Vad fint, kan man beställa ett?