söndag 3 juni 2012

Ny månad

Nu skall jag chocka er med ett inlägg i bloggen.

Varför är det så här med maj (och delar av juni)?
Att man har så himla mycket att stå i.
Det mesta är ju roligt och inspirerande men det finns
ju också delar som är mindre roliga.

Hursomhelst så har jag inte hunnit skapat något,
jag toklängtar efter att få tid över till det.
Jag vill nämligen lära mig mer,
jag har ideér i huvudet som jag så gärna vill prova.

Några loppisar har jag hunnit gå på och fler skall det bli!
Har en liten önskelista på saker jag vill hitta på loppis och auktioner under sommaren (whis me luck).
Här är i alla fall ett kort som jag gjort för en tid sedan.
Nu skall jag inte dröja en månad med nästa blogginlägg :-)
Må gott!

3 kommentarer:

Pysselpalatset sa...

Halloj Carina, Jo så är det livet kommer imellan bloggen och fb ibland... och skönt är väl det.... Min har blivit styvmodeligt behandlad ett bra tag nu.... Spelar gärna megbie är mitt nick..... Nu sak jag in till uppsala och köpa lite tyg.... har några lampideer i huvudet... ha en skön Nationaldag... kram j

Katarina sa...

Underbart somrigt och jättefint kort. Gillar det mycket. Kram kram

Pyssloholic sa...

Härligt inspirerande kort. Jag är själv väldigt svag för fjärilar! Ska nog lägga den här LO:n på minnet och lifta den vid tillfälle. Snyggt!!