lördag 3 november 2012

Kökshylla

Jösses vilken tid det tog att få klar min hylla till köket.
Den har stått klar i köket en tid.
Nu är den äntligen på plats å jag är så nöjd!
 
Tack pappa för att du tog dig tid att hjälpa mig då min
tid inte räckte till.

Jag hade en klar bild på hur hyllan/skåpet skulle se ut,
men omgivningen undrare lite hur den skulle bli.

Innehållet kommer att förändras efter årstider och lusten
att inreda.
 
Tack kära kusin Mattias för att jag fick fönstret av dig i somras.
Då satt fortarande rutorna kvar.
Slipning, målning och mer slipning så var grunden gjord.
Själva "lådan" är byggd av grova bräder och spillbitar från min brädvägg från mitt vardagsrum.
 
Min tallrikshylla sitter nu också på plats, mer om den i ett senare inlägg.
 
Ha det bäst!
/Carina


3 kommentarer:

Anonym sa...

Otroligt fint!
/Tess

Curlingmor sa...

Hej mycket snygg
Kram

Katarina sa...

Den blev otrolig. Vad fint det blev när du ljussatte hyllplanet. Det gör verkligen det där extra.

Hej svejs!