onsdag 20 februari 2013

Mitt i veckan

Så har jag då vaknat upp till en ny fräsch dag mitt i veckan.
Veckorna som gått har varit väldigt intensiva och tokmycket att göra på jobbet. 


Igår fick vi "frågan" av vår chef, när har vi lugnare perioder?
Min reaktion.......
Va?! Har vi sådana perioder, det har jag nog missat :-)


Jag älskar mitt jobb, men ibland är det lite för mycket, önskar jag kunde klona mig..... undrar om jag skulle få dubbel lön då?

Tur jag får skapa lite mellan varven.
Här är ett kort till en nybliven domare.

Nu längtar jag till att få komma igång med lite inredningsprojekt.
Sandpapper, vit målarfärg, pensel och något renoveringsobjekt är vad jag längtar efter.
Har ju varit lite mycket "pyssel" i bloggen senaste tiden.

Ha en skön fortsättning på veckan!

2 kommentarer:

Susy sa...

Vilket underbart vackert kort, gillar ditt färgval!
Snygga insidor också!

Önskar dig en riktigt bra vecka!

KRAM SUSY

Katarina sa...

Vilka härliga papper, är det Basic Grey? Gillar kortet tokmycket. Jag gillar ju allt du gör. Så klart att jag vet att du ska med till Globen, vilket jag är jätteglad över, vad kul det ska bli. Kram kram