tisdag 5 mars 2013

Skapar helg

Under helgen som gick så drabbades jag
av en otrolig skaparlust och inspiration.
Jag bestämde mig för att ge mig
själv lite nya utmaningar.

Jag har väääldigt mycket scrapsaker....
(jag vet, 
jag är inte ensam).
Jag är inte så haj på att göra kort med få dekorationer.
Så min utmaning från och med nu blir att göra kort med bara "gammalt" material och med sådant jag inte använt på länge.
Dessutom skall det vara lite avskalade kort.

För att komma igång så surfade jag runt bland
för mig okända bloggar. 

De här korten är första resultatet av min egen utmaning:




Jag återkommer snart igen med fler kort.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oh vad fina!Avskalat vad är det? Och var är glittret? :)
Kram Mita

Katarina sa...

Korten är helt underbara. jag gillar dem mycket. Det ska bli kul att se resten. Ha en fortsatt bra vecka. Kram kram

Elisabeth sa...

Jättejättejättefina...kram Elisabeth

Jenny sa...

Underbara kort, stilrent och super snyggt! Kram